Tyvärr men.......

Tyvärr så kan jag inte göra nästa del av den nya serien.😭😢😰😥
För min syster loppan har daton men jag får väl iPad blogga istället men det ska väl också gå bra.
Ja vad ska man skriva?
Ja jag har varit på friidrottsläger idag det var kul jag det har jag haft och kommer ha hela veckan men det är snart slut. Det är slut på fredag. Och på fredag då är det fem kamp för att se hur bra man har lyckats med allt. Idag har jag haft stöta kula,längdhopp,häkteknik och flagg leken! 👍👍👍👍👍👍👍
Och det finns en liten tjej som såg ut exakt som mig när jag var liten det kunne varit jag som liten!
På fredag så fyller min pappa år!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis i förskott pappa!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0