Jag är hund vakt!!!!!

Nu är jag hund vakt åt en jätte gullig hund som heter 




Hon är en Collie alltså hundrasen Collie.
Här kommer en bild på en Collie som liknar Malva:




Så Nu har jag två hundar hemma hos mig den andra hunden är min men den är ju hela familjens men ändå jagg kallar den min hund och om ni har läst min blogg förut så vet ni att jag har en hund som heter






Hon är en bullmastiff. Hon är jätte söt och hon är så snäll, monga tror att hon är en kamp hund med det är hon inte, hon är jätte snäll och hon funkar som Båtsman på Saltkråkan i huvudet. Hon lungkar vram och hon är en riktig soff patatis. Så här ser hon ut om ni inte vet hur hon ser ut eller inte vet hur en bullmatiff ser ut:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0