Moviestarplanet!!!!!

Jag älskar moviestarplanet jag är medlelm där jag loggar in där varje dag.
Det roligt där om ni vill vara medlem där så sök bara på www.movistarplanet.se
Om ni undrar vad man gör där så gör man filmer och artbook och looks. Man kan köpa starconis eller så köper man vip medlems. Och man kan shoppa och köpa husdjur bådde Bonnie och pets.
Det kommer nya teman ibland. Då kommer det nya kläder och nya animeringar.
Animeringar är saker man kan göra alltså rörelser.
Man kan få autografer också. Det skränar man frame på. Man kan gå upp i level.
Man börjar med level 0 men man kommer snapt upp i level 1.
Man får uppdrag i början. Om man gör dem uppdragen så får man fame och starconis.
Om ni undrar vad starconis är så är det pengar på moviestarplanet.
Man brukar förkorta till sc istret för starconis.
Man kan ha vänner och bästa vänner.
Det högsta level är level 20.
Man kan också köpa grejer till sitt rum.

asdf wsder

asdfg swerty

Kommentarer
Postat av: Sassi

Jag älskar din blogg och jag är också medlem på moviestarplanet kan vi bli vänner?????

2012-02-14 @ 17:13:18
Postat av: Sassi

Hej jag älskar din blogg jag är också medlem på moviestarplanet så kan vi bli vänner snälla?????

2012-02-14 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0