Roliga timmen!!!!!!!!!

Idag är jag så glad så jag tängte att jag skulle läga in en eller jag menar flera roliga saker. Som ni ska svara rätt på. Skriv i kommentaren vad ni tror är rätt och om ni undra hur man kommer till komentaren så ser du längst ner till höger på det här inlägget så står det kommentarer så klikar ni där och så blädrar ni ner så kommer det att man ska skriva sitt namn men ni behöver inte skriva ert namn jag förstår om era föreldrar inte vill det. Men ni kan skriva ett smeknamn om ni vill det i stället.
Nu kommer det roliga......................


sak 1. ni ska gissa vad dem här delarna som kommer på bilderna hör till vad det kommer i från och vart det ska sitta för på vilken bild och så.

dfgbn


TYVÄR så har det hänt något så att min dator har blivit väldigt seg så just nu kan jag inte göra fler saker men jag ska göra mer saker så fort det går igen..... Jag LOVAR det!!!!!!!:)


Kommentarer
Postat av: M & M rockar fett

Hej!!! Fluffiga bollarna runt om är bonnies och kmr från Moviestarplanet.se. Jag spelar det, om ni vill bli vän med mig så heter jag Ardine 7. Så fråga på om ni är minst level 4 eller om ni är vip, jag samlar på VIP vänner.

2012-02-16 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0