Jag är sjuk

Jag sjuk nu jag har typ kräk sjukan men jag har inte kräkts. Jag har bara magknip ibland men jag mår iallafall rätt bra för jag orkar ju vara uppe. Men det är ändå inte roligt att vara sjuk jag har varit sjuk snart i en vecka men jag ska gå till skolan imorgon. Och jag och min storasyster och min mamma backde en sockerkaka med chocklad.Den blev jätte fin. Min del av sockerkakan blev liksom lite rolig. När jag skulle häla ner min chocklad  i sockerkakan, så hällde jag och då när vi tog ut sockerkakan från ungnen och så skärde vi i min del så var det liksom cocklden sjungt ner till botten och så på botten så var det bara chocklad i mitten.
dfg Den här sockerkakan gjorde inte jag men den såg ungefär ut så här fast med chocklad i. Det var som malt chocklad i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0