Nu är jag hos M!

Nu är jag hos M och planerar vårt födelsedags kalas för våra build a bear för M har oxå en build a bear som heter Sally och min heter Sassa som alla vet. Jag vet inte vad jag ska skriva om men................
Jo jag kanske ska åka på djur kollo. Det kommer bli roligt. Men jag åker bara om min kompis M och min kompis S åker med. Dem är jätte snälla. Undra vad jag ska ta med mig SKRIV GÄRNA I KOMENTAREN OM VAD NI VILL ATT JAG SKA TA MED MIG! Och jag ska gå på ett  litet läger unnder en helg. Då vet jag inte heller vad jag ska ta med mig.

Kommentarer
Postat av: Tilda och Sally <333333

Hej Sassa OCH kompisen! du ska ha med

Jag tycker du ska ha med det här på kollot: Sassa eller ett annat gosedjur (om du vill), badkläder, pjyamas, kläder du inte är rädd om, varma tröjor, tandborste och tandkräm, lakan och örngott, gummistövlar, en bärbar dator, jumpaskor, saker som passar om man tar hand om djur, en jacka i fall att det skulle bli kallt och du inte kunde ha bara en tjock och varm tröja, mobilen så du kan ringa din familj, disco kläder för vi ska ha disco, kanske lite papper också i fall att du vill skriva lite eller kanske rita vad du nu tänker göra! Men det är i alla fall det jag tycker du ska ha med dig men du får själv klart välja själv också! Kram Tilda och Sally!!! <333

2012-03-01 @ 17:00:15
Postat av: Tilda och Sally <333333

Hej Sassa OCH kompisen! du ska ha med

Jag tycker du ska ha med det här på kollot: Sassa eller ett annat gosedjur (om du vill), badkläder, pjyamas, kläder du inte är rädd om, varma tröjor, tandborste och tandkräm, lakan och örngott, gummistövlar, en bärbar dator, jumpaskor, saker som passar om man tar hand om djur, en jacka i fall att det skulle bli kallt och du inte kunde ha bara en tjock och varm tröja, mobilen så du kan ringa din familj, disco kläder för vi ska ha disco, kanske lite papper också i fall att du vill skriva lite eller kanske rita vad du nu tänker göra! Men det är i alla fall det jag tycker du ska ha med dig men du får själv klart välja själv också! Kram Tilda och Sally!!! <333

2012-03-01 @ 17:00:19
Postat av: Saga

HEJ!

Jag gör gratsi designer så kika gärna in eller maila till [email protected] och beskriv hur den ska se ut!

Detta MÅSTE ingå i mailet:



1. bakgrundsfärg eller bakgrundbild

2. bilder till headern ( utklippta eller vanliga )

3. Din text på headern ( om du vill ha ett citat eller något liknande så ska du skriva det också!)

4. om du vill ha en OM MIG ruta i menyn ska du skriva vad det ska stå

4. lösenord & mail, så jag kan logga in på bloggen & sätta in designen! ;)



Hoppas du vill ha en, och annars kan du gärna bara kika in & lämna en kommentar! :D

2012-03-06 @ 17:41:01
URL: http://cocoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0