Nu är jag där!

Nu är jag på bibloteket och sitter framför datorn. Man kan ju inte klara sig utan dartor det skulle vara hämskt. Jag måste skriva på min blogg ochspela moviestarplanet men jag gillar ju att vara med kompisar. Men då brukar vi bra spela moviestarplanet eller göra läxor eller dansa. Jag kanske inte har beretat att jag älskar att dansa. Jag och min stora syster bruka dansa hemma. Det är jätte roligt. Vi lär varandra Danser och så hittar vi på danser tillsammans. Det är skit roligt att DANSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DANSA ÄR EN SKA SOM JAG GILLAR ALLDRA MÄSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! GILLAR ATT RIDA OCKSÅ!!!!!! RIDNIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar också att rida men jag rider bara på sommrana. Vi har små tävlingar där. Föra året vann jag dresyren. Det känndes väldigt roligt att vinna dresyren för dagen innan skulle jag träna banan med mamma det gick inte bra alls men jag vann ju. Jag trode att jag skulle komma sist men det gjorde jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0