Jag ska få en

JAG SKA FÅ EN BUILD A BER!!!!!!!!!!


Om ni undrar vad en build a bear är så är det en nalle eller en hund eller en kanin eller det kan vara vad som häls för djur men den heter ändå en build a berar. Alltså jag ska få en nalle som är en build a bear.
Den ska heta Sassa. Det är en hjärtlig nalle om ni undrar vad det är så är det än sorts nalle. Den är brun och med röd nos och ett rött hjärta under foten. Den har ochså kläder. Min kommer att ha en rosa liten kofta eller vad man ska kalla den det kankse är en jacka eller något. Och en vit tröja med cupcekes på. Och en rosa kjol och rosa paljeter skor.

Det här är en hjärtlig nalle   34y5u6ri


Och dem här skorna har jag köpt:dfgh
Jag hittade tyvär inte kläderna på bilder.
Webb sidan heter www.buildabear.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0