Påskgalan!!!!!

Igår hade vi påskgala iskolan!
Det var jätte roligt jag uppträde två gånger.
Det första uppträdet var en tiater. Jag var en av huvudrolerna.
Jag var en liten 5 årig tjej som hette Lillemor men man säger bara Lillen.
Den fick inte så bra poeng den fick bara 36 av 60. Lite va?

Mitt andra uppträdande var en dans till låten None of dem med Robyn.
Den fick mycket bättre poeng den fick 40 av 60.

Dem som kom etta var ett gjäng som härmade loreen. Det var en som sa melodi nr 6 Loreen med euphoria.
Och så fanns den där gubben som gjorde det där hoppet eller vad man nu ska säga i slutet.

Dem som kom tvåa var en kille som löste rubikskub.

Dem som kom trea var två killar som rapade och drog ner pyksorna.
Dem var jätte dåliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0